Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kostel Nový Lískovec
Vrlová, Ela ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo zpracování studie z předmětu AG35 do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je novostavba kostela na brněnském sídlišti. Konkrétně se jedná o pozemek na Novém Lískovci, který není nijak veřejně využíván. Předmětem zadání bylo situování nových objektů a jejich funkční využití v kontextu se stávajícími stavbami, včetně urbanistických úprav, úpravy stávajících budov, příjezdových komunikací a návrhu komunikací nových. Značnou část práce tvoří revitalizace areálu pro rekreační účely široké veřejnosti, demolice stávajících budov účelově nesouvisejícími s tématem a dále pak stavba nové budovy kostela. Stavební program vychází z individuálního řešení návrhu za respektování obecných požadavků na výstavbu, dekoraci, interiér a provoz kostela a jeho účely. Dispozice a tvarové zpracování objektu jsou řešena jednoduše a prostorně. Kostel je tvořen jedním nadzemním podlažím a přiléhají k němu další potřebné přidružené provozy. Primární snahou v řešení projektu bylo účelově zatraktivnit stávající stav místa a zajistit perspektivní využitelnou budoucnost.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Matoušková, Anna Marie ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z dříve vypracované studie Autocentra Volkswagen Group v předmětu AG033 a rozšiřuje ji dokumentací DSP A DPS. Navrhovaná stavba se nachází na okraji města Mikulov. Řešené území obklopuje z jedné strany pole a z ostatních výrobní a zemědělský průmysl. Pozemek se nachází mezi ulicemi Jiráskova a Republikánské obrany. Novostavba byla přizpůsobena v reakci na zešikmený lichoběžníkový pozemek tím, že jihozápadní strana byla vedena rovnoběžně s úhlem pozemku. Autocentrum je rozdělené na tři navzájem propojené hlavní celky tak, aby byl zachován provoz mezi různými částmi objektu. Hlavní část tvoří showroom, kde jsou prezentovány nové vozy čtyř sdružených značek skupiny Volkswagen. Tato část slouží k prodeji automobilů a v druhém nadzemním podlaží administrativě. Do zešikmené části showroomu byla vložena třetí část objektu, která je věnována skladu a tvoří tak gradaci hmot celého objektu. Sklad je propojený s prodejním místem náhradních dílů a servisem, kde probíhá oprava aut. V servise bylo navrženo zázemí pro mechaniky, jehož součástí jsou šatny se sociálním zařízením, denní místnost a technická místnost celého objektu. Části autocentra jsou nepodsklepené a až na výjimky kanceláří v showroomu jsou jednopodlažní, halové. Konstrukční systém je pro všechny celky stejný. Jedná se o železobetonový skeletový systém s podélnými vazníky. Ztužení bylo docíleno tuhou stropní deskou, kterou tvoří trapézový plech s betonovou deskou. Dále je ztužení zajištěno železobetonovým stěnovým jádrem. Objekt přenáší zatížení do železobetonových patek, které jsou provázány betonovými pasy v kombinaci s vrtanými pilotami. Ostatní svislé konstrukce jsou tvořeny skleněným fasádním systémem, Kingspan panely a v interiéru sádrokartonovými příčkami. Vodorovné konstrukce pak tvoří trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou, příhradové vazníky a v části showroomu i IPE válcované nosníky. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou s odvodněním vnitřními svody
Vertikální level design
Mrkus, Matyáš ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj herního prostoru pro skupinový ateliérový projekt, jejímž výstupem je hratelný prototyp herní trasy. Zabývá se designem z hlediska vertikality spjaté s maximálním využitím minimálního prostoru. Snaží se svým přístupem vyvrátit vlastnosti jako je lineárnost a plochost, dále identifikovat a definovat principy navádění hráče ve vztahu k působivému hernímu zážitku. Jejím cílem je najít metodu pro konzistentně efektivní navrhování a trasování herního prostoru pro žánr singleplayer FPS hry a aplikovat ji na hratelném prototypu ateliérového projektu. Pro identifikaci principů byla využita analýza případové studie herního titulu “Dark Souls" (FromSoftware, 2011), jejíž poznatky jsou následně vypsané v přehledném seznamu aplikovatelném na libovolný herní projekt.
Vnímání vertikality u pacientů s benigním paroxysmálním polohovým vertigem
Svobodová, Klára ; Čakrt, Ondřej (vedoucí práce) ; Kučerová, Klára (oponent)
Vnímání vertikality může být ovlivněno poruchou vestibulárního systému. Jednou z příčin patologie vestibulárního systému je benigní paroxysmální polohové vertigo (BPPV). Naše práce zkoumá změny ve vnímání vertikality u pacientů s BPPV ve srovnání se zdravou populací. K léčbě BPPV se využívá terapeutických polohových manévrů. Pomocí polohového manévru jsou otokonie přemístěny z polokruhovitých kanálků zpět do utriculu. Práce zkoumá vliv terapeutického manévru na změnu vnímání vertikality. Teoretická část pojednává o vnímání vertikality, typech vertikály, patologii ve vnímání vertikality a možnostech jejího měření. Nejvíce se zaměřuje na popis subjektivní vizuální vertikály (SVV). Dále popisuje vestibulární systém a věnuje se problematice BPPV. V praktické části je představen soubor deseti pacientů a kontrolní skupiny. Pomocí statistického zpracování dat je výsledkem zodpovězení hypotéz, zda je rozdíl ve vnímání vertikality u pacientů s BPPV a zdravých jedinců. Věnuje se také otázce, zda terapeutický manévr ovlivní vnímání vertikality u pacientů s BPPV. V obou dvou případech byla vertikála měřena ve statických a dynamických podmínkách. Pro získání dat bylo použito měření SVV pomocí systému Synapsis. Klíčová slova Benigní paroxysmální polohové vertigo, vertikalita, subjektivní vizuální vertikála,...
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Matoušková, Anna Marie ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z dříve vypracované studie Autocentra Volkswagen Group v předmětu AG033 a rozšiřuje ji dokumentací DSP A DPS. Navrhovaná stavba se nachází na okraji města Mikulov. Řešené území obklopuje z jedné strany pole a z ostatních výrobní a zemědělský průmysl. Pozemek se nachází mezi ulicemi Jiráskova a Republikánské obrany. Novostavba byla přizpůsobena v reakci na zešikmený lichoběžníkový pozemek tím, že jihozápadní strana byla vedena rovnoběžně s úhlem pozemku. Autocentrum je rozdělené na tři navzájem propojené hlavní celky tak, aby byl zachován provoz mezi různými částmi objektu. Hlavní část tvoří showroom, kde jsou prezentovány nové vozy čtyř sdružených značek skupiny Volkswagen. Tato část slouží k prodeji automobilů a v druhém nadzemním podlaží administrativě. Do zešikmené části showroomu byla vložena třetí část objektu, která je věnována skladu a tvoří tak gradaci hmot celého objektu. Sklad je propojený s prodejním místem náhradních dílů a servisem, kde probíhá oprava aut. V servise bylo navrženo zázemí pro mechaniky, jehož součástí jsou šatny se sociálním zařízením, denní místnost a technická místnost celého objektu. Části autocentra jsou nepodsklepené a až na výjimky kanceláří v showroomu jsou jednopodlažní, halové. Konstrukční systém je pro všechny celky stejný. Jedná se o železobetonový skeletový systém s podélnými vazníky. Ztužení bylo docíleno tuhou stropní deskou, kterou tvoří trapézový plech s betonovou deskou. Dále je ztužení zajištěno železobetonovým stěnovým jádrem. Objekt přenáší zatížení do železobetonových patek, které jsou provázány betonovými pasy v kombinaci s vrtanými pilotami. Ostatní svislé konstrukce jsou tvořeny skleněným fasádním systémem, Kingspan panely a v interiéru sádrokartonovými příčkami. Vodorovné konstrukce pak tvoří trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou, příhradové vazníky a v části showroomu i IPE válcované nosníky. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou s odvodněním vnitřními svody
Kostel Nový Lískovec
Vrlová, Ela ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo zpracování studie z předmětu AG35 do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je novostavba kostela na brněnském sídlišti. Konkrétně se jedná o pozemek na Novém Lískovci, který není nijak veřejně využíván. Předmětem zadání bylo situování nových objektů a jejich funkční využití v kontextu se stávajícími stavbami, včetně urbanistických úprav, úpravy stávajících budov, příjezdových komunikací a návrhu komunikací nových. Značnou část práce tvoří revitalizace areálu pro rekreační účely široké veřejnosti, demolice stávajících budov účelově nesouvisejícími s tématem a dále pak stavba nové budovy kostela. Stavební program vychází z individuálního řešení návrhu za respektování obecných požadavků na výstavbu, dekoraci, interiér a provoz kostela a jeho účely. Dispozice a tvarové zpracování objektu jsou řešena jednoduše a prostorně. Kostel je tvořen jedním nadzemním podlažím a přiléhají k němu další potřebné přidružené provozy. Primární snahou v řešení projektu bylo účelově zatraktivnit stávající stav místa a zajistit perspektivní využitelnou budoucnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.